„See on ju ettevõtte enda huvides, et asjaolud oleks läbi arutatud. Kontrolli palusin, sest avalikkuses tekkis küsimusi, kuidas tarnija valiti,“ kommenteeris Tallinna Sadama eest vastutav majandusminister Kristen Michal Ärilehele.

„Ka ettevõtte ja juhtide maine seisukohast on tähtis, et vastused oleks olemas ning protseduur selline tulevikus, et vigu ei tekiks,“ lisas ta.

Mis juhtub, kui audit leiab TS Laevade töös puudujääke?

„Ootame kontrolli tulemuse ära. Kui on vigu, siis peab hindama, kas nende mõju on sadama seisukohast selline, et tuleb uuesti vaadata läbi oma valikud või kui järgmise aasta partnerit valima hakatakse, midagi protseduurides teisti teha,“ selgitas ta ministeeriumi positsiooni.

TS Laevade juhil Kaido Padaril on oma töös tulnud ette teisigi äpardusi, kuid Michalil tema väljavahetamise mõtteid peas ei ole.

„Errare humanum est. Me kõik teeme vigu. Tähtis on, et neid mõistetakse ja Padar on alati oma vigade raskust kandnud ja avalikult vabandanud. TS Laevad lähikuudel keeruliste tegevuste ees. Seega stressi ja ebakindluse loomine juhtide vahetusega kindlasti pole see, mida vaja oleks,“ ütles Michal.