Ühinemise eesmärk on liita kahe ettevõtte tugevused – suur ärikliendibaas ja tipptasemel IT-lahendused, võtta üheskoos tervikvastutus klientide kommunikatsiooni- ja IT-lahenduste eest ning luua uusi IT-teenuseid, mis aitaksid Eesti ettevõtetel oma äris edukad olla.

Elioni juhatuse esimehe Valdur Laidi sõnul on ühinemine igati loogiline samm nii klientide kui ka ettevõtete seisukohast.

„IT- ja telekomiteenused on väga tihedalt seotud, meie suurkliendid kattuvad pea täiel määral, kuid seni teenindasime neid kumbki eraldi. Leidsime, et ühendades meie tugevused, suudame luua sünergiat, millest kõik osapooled võidaksid. MicroLink on tugev keerulistes erilahendustes, Elionil on aga laialdased kogemused suure kliendibaasi teenindamisel,“ selgitas Laid ühinemise põhjusi. „Leidsime koos MicroLinki juhtidega, et äriklientide segmendis saavutame edu vaid koos tegutsedes - kui lähtume samadest eesmärkidest ja põhimõtetest. Seepärast jätkamegi oma tegevust ühe ettevõttena,“ lisas Laid.

Elioni teenuseid kasutab 27 000 ettevõtet ehk valdav osa Eestis tegutsevatest äridest. MicroLinki teenuseid kasutab täna üle 500 kliendi, kellest enamik kuulub ka Elioni kliendibaasi.

MicroLinki töötajad jätkavad tööd Elionis vastavalt oma vastutusalale, mitmed MicroLinki ja Elioni meeskonnad tegutsevad ühiselt juba eelmisest aastast. MicroLink Eesti AS juhatuse esimees Enn Saar jätkab tööd Elioni teenuste ja süsteemide arendusmeeskonna juhina. Ühinenud ettevõtted jätkavad tegevust Elioni kaubamärgi all, MicroLinki kaubamärk kaob lähikuudel järk-järgult kasutuselt. „Meie soov on olla kliendi poole ühe näoga. On igati loogiline, et ühtse juhtimise ja eesmärkidega ettevõte kannab samu väärtusi ja identiteeti, mille üheks kandjaks on ka kaubamärk,“ selgitas Elioni juhatuse esimees Valdur Laid.