Hoolimata eelmise põlvkonna Zune’i ebaedust, esitles Microsoft kuu aja eest oma järgmise põlvkonna digitaalset muusikapleierit. Erinevalt kahest eelmisest Zune’ist on uus seade pälvinud kiidusõnu nii spetsialistidelt kui ka klientidelt.

Võrreldes kahe varasema seadmega on uus Zune’i mudel suurem ja kallim. Hoolimata seadme 250-dollarisest hinnast müüdi turustamise esimestel nädalatel pea kogu partii läbi ning eBays kerkisid hinnad 300 dollarini. Ka Amazonis oli Zune mõnda aega enim nõutavate pleierite edetabeli tipus, kuid on nüüdseks langenud iPodidest allapoole. Apple’i ülekaalu pole uue Zune’i müük siiski kõigutanud. Turu-uuringute põhjal on Apple hõivanud 85,6% USA digitaalsete muusikamängijate turust ning Microsofti turuosa hinnatakse 3,1%-le. Alates 2001. aastast on Apple müünud üle 100 miljoni iPodi.