"Osturalli toimub meil tavapäraselt ikka oktoobri teisel nädalal," ütles Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov Delfile.

Tema sõnul on Osturalli ja Stockmanni Hullud Päevad langenud mitmeid kordi ühele ajale. "Viimastel aastatel, tõsi küll, oleme meie rallitanud samal ajal, kui Stockmann peab Hulle päevi Helsingis ja Tallinnas on need toimud nädal hiljem," sõnas ta. "Sel aastal toimuvad sooduspäevad siis samal ajal ka Tallinna Stockmannis."

Stockmanni esindaja kinnitas, et kampaaniate ajad Stockmannis ei sõltu mitte kunagi konkurentide kampaaniatest.

"Meie kampaaniakalender on tehtud aastaks ja üldjuhul kehtib see kogu Stockmanni kontsernis," rääkis Stockmanni turundusjuht Erica Järv. 

Kui keegi peaks arvama, et Stockmann konsulteerib ja muudab oma kampaaniate toimumise aega oma konkurentide järgi, on see Järve sõnul suhteliselt rumal. "Kuna Stockmann on Eestis taoliste kampaaniate algataja, siis on pigem konkurendid need, kes meid kopeerivad ja keda meie kampaaniate toimumisaeg võiks huvitada," sõnas Järv.

Kaubamaja turundusjuht Anne-Liis Ostov uskus, et kindlasti tõmbavad kaks kampaaniat kesklinna rohkem rahvast kui üks kampaania. "Oleme täheldanud, et kliendid käivad läbi mõlemad majad - vahemaad on ju väga väikesed," sõnas ta. "Rohkem on põhjust tulla ka maakonna inimestel – prognoosime eriti palju rahvast linna just laupäevaks-pühapäevaks."