Eesmärgiks on nõrgendada Apple’ile kuuluva failivahendusteenuse iTunes haaret USA muusikatööstuses. Plaadifirmade juhid on ammu kurtnud, et iTunesi põhieesmärk on aidata Apple’il teenida kasumit muusikatööstuse arvel oma seadmetelt, nagu iPod ja iPhone. Seni ei ole aga ükski konkurent suutnud iTunesi positsiooni kõigutada.
MySpace kõrval kuulub osalus ühisfirmas neljale suurele plaadifirmale, kelleks on Vivendi kontserni omanduses Universal Music Group, Sony BMG, EMI ja Warner Music Group. “Lõppkokkuvõttes annab see meile veidi mänguruumi,” ütleb Universal Music Groupi asepresident Rio Caraeff.
MySpace’is on juba olemas umbes viie miljoni muusiku profiilid. Uus teenus lubab MySpace'i 120 miljonil kasutajal kuulata nende muusikute kogu heliarhiivi, mitte vaid käputäit laule, mis praegu kättesaadavad. Muusikavoo kuulamine onlain on tasuta, maksta tuleb siis kui soovid laule oma arvutisse laadida.
Teenust toetavad ka reklaamikliendid, nagu McDonald’s, Toyota, Sony Pictures ja State Farm.