Haugi sõnul investeerib Minu Vara klienditeeninduse kvaliteedi tõstmiseks ja teeninduskeskuste ühtsele ja infotehnoloogiliselt kaasaegsele tasemele viimiseks 2,5 miljonit krooni. Veel käesoleva aasta jooksul plaanib ettevõte uuendatud kontorid avada ka Tartus ja Pärnus. Esimesed uuendatud teeninduskontorid, mille ruumides lisaks klienditeenindajaile töötavad ka professionaalsed majahaldurid, asuvad Tallinnas Koplis aadressil Tööstuse tänav 43 ja Nõmmel Valguse 17.

“Meie klientide – peamiselt korteri- ja majaomanike ning elamuühistute jaoks tähendab Minu Vara uus teenindustase seda, et Minu Vara pakub sama hästiorganiseeritud ja probleemideta toimivat teenust nagu see tänaseks on normiks saanud näiteks Eesti hotellides, turismifirmades või pankades,” rääkis Haug.

Kinnisvaraomanike paremaks teenindamiseks ja elamute haldamisega seonduva informatsiooni jagamiseks avas Minu Vara augusti alguses infopunktid Tallinnas Lasnamäel ja Õismäel. Lisaks sellele on algatatud protsess teenindustaseme vastavusse viimiseks ISO9000 kvaliteedisertifikaadi nõuetele. “Meie klientide jaoks tähendab see kindlust, sest haldusteenus ja hooldusprotsess on läbipaistvad ning iga kulutatud krooni ja sendi üle on kliendil olemas kontroll,” märkis Haug.

Kevadel 2001 erastas ärimees Urmas Sõõrumaa kontrollitavale ESS Kinnisvarahooldusele kuuluv OÜ Majatek kolmandiku Tallinnas seni munitsipaalomanduses tegutsenud kinnisvarahooldus-ettevõtetest. Tänaseks on alus pandud mitmeid kinnisvara halduse ja hooldusega tegelevaid firmasid - ESS Kinnisvarahooldus, ESS Puhastustööd, Majatek – ühendavale uuele kaubamärgile MINU VARA. Lähiaastatel tahab ettevõte aktiivse tegevusega endale võita vähemalt kolmandiku kogu Eesti kinnisvarahaldusturust.

“Minu Vara turule toomise eesmärk on anda seni munitsipaalomanduses olnud kinnisvarahaldusettevõtete klientidele selge märk elamute hooldus- ja haldusteenuse kvaliteedi viimisest uuele tasemele,” kommenteeris ettevõtte nõukogu esimees Heigo Kaldra. “Meie esmane ülesanne on reformida seni tegutsenud majavalitsuste-süsteem kliendisõbralikuks ja avatud teenindusfirmaks. Firmaks, kus kliendi mure peale ei vasta mitte aastakümnete jooksul sissejuurdunud kujul - “ei”, vaid ikka ja alati “jah, millal teile sobib!”. Lähemal ajal tahab ettevõte oma tegevust laiendada perspektiivsel turul Tallinnas, Ida-Virumaal, Tartus ja Pärnus.

Minu Varal on praegu üle 20 000 püsiklienti, ligi 2,0 milj/m² teenindatavat pinda ja ettevõttes töötab 970 inimest. Firma kliendibaas moodustub enamuses Mustamäe, Nõmme ja Pelguranna korteriomanikest ning kinnisvarahaldusteenust sisse ostvatest suurettevõtetest ja riigiasutustest nagu näiteks Eesti Telefon, Ehitusmaailm, Hansa Maja, Kohtla-Järve Soojus, Eesti Energia; Prisma, Reval Hotelligrupp, Sampo, Eesti Pank, Kaitseministeerium, Riigikogu jne.

Minu Vara teenused on: kinnisvara haldus ja hooldus; korteriühistute tegevjuhtimine; raamatupidamine; puhastus; prügikorraldus; avariiabi. Klientide ööpäevaringseks teenindamiseks on tasuta klienditeenindustelefon 0800 8000. Töid teostavad vastava ala spetsialistid, kes kasutavad kaasaegset tehnikat ja materjale ning pakuvad kliendile parimaid lahendusi kiiresti ja oskuslikult. Perspektiivse tegevusvaldkonnana kaalub Minu Vara ka telekommunikatsiooniteenuste turule sisenemist.

Minu Vara teostab kinnisvaraobjektide haldamist ning hooldamist minimaalsete kulutustega, sest haldusettevõtte kulutused jagunevad mitmete objektide peale, mis võimaldab hoida hinnad optimaalsed. Minu Varal on head partnerlussuhted nii kommunaalteenuseid pakkuvate ettevõtetega Tallinna Vesi, Tallinna Soojus, Eesti Energia kui pankadega soodsate laenude saamisel suuremate remonttööde tegemiseks.