Nii tuli ka ülejäänud posti laialikandmisega oodata kaks tundi. Kui auto lõpuks treppi sõitis, läks kibekiireks sorteerimiseks. Asi tehtud, kärmelt jalgratta sadulasse ja linna peale. “Päike paistis, lund tänavatel peaaegu polnudki, hea oli rattaga asutuste vahet sõita. Inimesed olid sõbralikud, olgugi, et pidin posti hiljaks jäämise pärast vabandama,” ütles Lodi.

Samal ajal lugesid Tallinna Postimajas pakke saatma läinud kodanikud klienditeenindaja nimesildilt: “Peeter Raudsepp. Klienditeenindaja.” “Üks klient vist teadis küll, mis ametit ma tegelikult pean. Ütles, et noh, nüüd siis teid siia tööle saadetud,” rääkis Eesti Posti juhatuse esimees Peeter Raudsepp. Tiba kohmetult asjatavaid Eesti Posti rõivais tegelasi oli linna peal veelgi: Raua tänaval taris kulleriks moondunud müügidirektor Marko Pokk muusikapoodi pakke.

Teistmoodi stress

“Kergete killast letiteenindaja töö küll pole. Igatahes on see amet, mida ühe päevaga ära ei õpi,” võttis Raudsepp teistmoodi töötunnid kokku. Oma ettevõtte kliente teenindas juhatuse esimees silmast silma esimest korda, nii nagu tootmisdirektor Lodi postigi esmakordselt laiali vedas.

“Postikande ringil olen küll nii 20 korda kaasas käinud ning jõulude ajal postkaarte sorteerinud, aga jah, letis olin esimest korda,” ütles Raudsepp. “Juhina stressan majandusaasta pärast, leti taga on stress hoopis teistsugune.”

Raudsepp lubas tööprobleemiga tema poole pöörduvaid alluvaid vaadates mitte mõelda, et mis ta nüüd tuleb ja hädaldab – võimalikud probleemid said selgeks. “Kasulik oli päev seepärast, et näitas juhtkonnale ära nende enda vead,” nentis ta.

Juhtkonna teeninduspäev

•• Eesti Posti kommunikatsioonijuht Inge Rumessen seletas, miks nad ettevõttes juhtkonna teeninduspäeva korraldasid:

•• “Möödunud aastat alustasime jõuliselt ettevõtte kaasajastamise ja uuendamisega ning sõnastasime selgelt meie visiooni: olla eelistatud teenindusettevõte postiäris. Ja sellest on lähtunud ka kõik meie edasised otsused ja ettevõtmised. Nii korraldasime esimest korda ka juhtkonna teeninduspäeva. Eriti sobilik oli teha seda märtsis ehk teeninduskuul. Esimeste muljete põhjal tundub, et kõik juhtkonna liikmed said väga palju mõtlemisainet. Lähiajal istume kokku ja arutame läbi põhilised kitsaskohad, mis silma hakkasid ning otsustame, mida ja kuidas saame paremini teha ning mida selleks vajame.” A.N