Eile Viru keskuses Massimo Dutti kaupluse avamisel rääkis kaubamärgi rahvusvahelise jaemüügi juht Damir Kasaev, et see kauplus ei pruugi Eestis ainsaks jääda, kuid kõik sõltub kinnisvarast. „Oleme väga valivad, kaubanduskeskuste tase peaks olema küllalt kõrge ning asukoht peaks olema väga hea ehk parim linnas. Samuti on meie jaoks määrava tähtsusega kaupluse asukoht kaubanduskeskuses,“ loetles Kasaev brändi kõrgeid nõudmisi.

„Eriti keeruline on just olemasolevatesse kaubanduskeskustsse sobivat pinda leida – nagu näiteks Viru keskuses. Ootasime pikka aega enne, kui avanes heale pinnale võimalus. Ootasime kolm aastat ning see on päris pikk aeg,“ lausus ta. Massimo Dutti hõivas Viru keskuses endise Montoni kaupluse pinna.

Eestisse tulekut põhjendades ütles Kasaev, et nende huvi selle piirkonna vastu oli eriti suur, kuna see on Soomele lähedal ning üle lahe pole veel võimalik olnud ühtegi Massimo Dutti kauplust avada. „Loomulikult üritame läbi Eesti kaupluse püüda ka Soome kliente. Näiteks Venemaal Peterburis on brändi tarbijatest 20% soomlased,“ märkis ta. Omakorda loodetakse Vene kliente näha ka Tallinna kaupluses, kuna Eestis lubatakse pakkuda soodsamaid hindu kui Venemaal.

Massimo Dutti loodi 1985. aastal ning algusaastatel valmis brändi toodang enamasti Hispaanias ja Portugalis, laienemisel alustati tootmist Türgis, Indias ja Hiinas. „Viimased kaks aastat oleme toonud tootmist Euroopasse tagasi, kuna me pole Hiina kvaliteediga rahul,“ nentis Kasaev.

Esimene Massimo Dutti kauplus Põhja- ja Ida-Euroopa regioonis avati Rootsis 2000. aastal. Kaubamärk on regioonis esindatud Rootsis, Norras, Lätis, Leedus, Eestis, Venemaal, Ukrainas ja Poolas. Ülemaailma on brändil ligikaudu 700 kauplust. Kuigi Hispaania sai tugeva löögi majanduskriisilt, on see Massimo Dutti edukaim Euroopa turg, kasvades mullu 70% võrra. Eestis opereerib Massimo Dutti bärndi Baltimaade juhtiv rõivaste jaekaubanduskontsern Apranga Group.