„15 aastat tagasi oli teisiti. Kuldaeg oli, kui nad lendasid Boeingutega," ütles Mõis. „Hiljuti ei teadnud aga, mis lennuki nad ette ajavad.“

Ta lisas, et nii väikeses lennufirmas ei ole võimalik teha head karjääri. Ettevõte tegeles varjatud dumpinguga ja oli väga ebaefektiivne.

„Kui Estonian Air lõpetas mõnel liinil lendamise, said asjad kohe korda,“ ütles Mõis. „Käisin hiljuti Londonis. Pilet maksis 87,99 eurot. Valida oli kahe lennukompanii Ryanairi ja EasyJeti vahel. Samuti läks Riia ja Frankfurdiga.“

Ta lausus, et on püüdnud Estonian Airi lende vältida, kuid eks Kopenhaageni, Stockholmi ja varem ka Brüsseli sai ikka Estonian Airiga lennatud.

„Ma olen elanud üle 2 paanikat,“ lausus Mõis. „60ndatel tekkis rahva seas paanika, et Norma lõpetab taskulambipatareide tootmise. Et Straume hakkab tegema. No ja mis siis sellest juhtus?“

„Teine paanika oli Hansapanga algusaegadel, kui Läti mahlatootjad Gutta ja Cido tulid supermarketitesse apelsiniimahla pakkidega. Siis hakati rääkima, et lätlased võtavad mahlaturu ära. Nüüd on siis lennunduspaanika.“

Estonian Airi pandud rahaga oleks saanud teha Tallinn-Ikla maantee neljarealiseks, mainis Mõis.

Eesti peaks hoopis Euroopa Liidult välja kauplema paremad maismaaühendused, kuna kahe suure linna vahel olles ei ole Tallinnal lennunduses konkurentsieelist.