Tähelepanu väärib Peugeot 407 jõudmine Eestisse. Keskauto Peugeot 407 vahetab välja seitse aastat tagasi turule tulnud ja omas klassis automüügi liidrite seas püsinud 406. Ametlikult jõuab 407 Eestis müüki kolme kuu pärast, juunis. Samuti esitletakse Hyundai ideeautot OLV. Tehniliselt huvitavamaid on hübriidmootoriga Toyota Prius, millega saab ka proovisõitu teha.

Automüüjad esitlevad esimest korda ka Mercedes-Benzi uut SLK versiooni, BMW 6. seeria kabrioletti ja maastikuautosid X3 ja X5, väikeautosid Kia Picanto ja Cerato jt.

Maismaasõidukite ning kaatrite ja paatide kõrval on Motorexi ekspositsioonis kerglennuk.

Motorexi korralduskomitee juhataja Urmas Põllu tähendusel on iga Eesti Näituste messikeskuse vaba ruutmeeter kaasatud näitusse, rohkem ruumi lihtsalt pole. “Suurendasime ka näituse kestust – Motorex on ainsana Eestis korraldatavatest näitustest-messidest kasvanud juba kuuepäevaliseks,” lausus Põld.

Kokku osaleb Motorexil 92 firmat Eestist, Hollandist, Lätist, Poolast,

Soomest ja Venemaalt. Näituse väljapanekute pind ulatub 15 000 ruutmeetrini.

Peale uute masinate väljapaneku on Eesti Näitused sel aastal ehitanud messi tarbeks näitusehallide taha spetsiaalse, üle 0,5 miljoni krooni maksma läinud džiibiraja metallist estakaadide, viraaĻide, kivikülviga.

Motorex on külastajate arvult ja ekspositsiooni pindalalt suurim näitus Eestis. Esimene Motorex toimus 1992. aastal.