"Kõik mis puutub taksomajandusse siis meie taksoosakond, kes järelvalvet teostab ei tee vahet, kas tegemist on piraat takso, FIE takso või mõne tuntud kaubamärgiga. Me ikka jälgime kõiki peatusi, mis on linnas, ka neid kohti kus toimivad illegaalsed taksopeatumised," sõnas Rand.

"Minu teada ei ole meile siiani nahaalseid taksojuhte vahele jäänud. Põhjuseks võiks olla see, et nad on endale teadvustanud sellise käitumise ohtusid ning käituvad paremini. Meil on ka ööpäevaringne patrull väljas, kes kontrollib ning sellest on aru saadud," lisas Rand.

Rääkides taksode esteetilisest olukorrast ning tehnilisest seisukorrast ütles Rand, et kuigi see on tõesti MUPO kontrollida, ei ole tema teada ühtegi kaebust selles osas munitsipaalpolitseile tehtud.

"Inimesed ja turistid on muutunud väga kiiresti reageerivaks selle suhtes, kui takso on must või haiseb. Kohe saadetakse meie aadressile kaebus. Kuid umbes nädala jagu ei ole tulnud ühtegi kaebust. Me ise kontrollime pisteliselt autosid ning igal päeval teeme kindlaid kontrolle," sõnas Rand.

MUPO juhi sõnul testsõite nad ei tee, et ise kontrollida taksode kvaliteeti ning seisukorda.

"Ühtegi sellist taksot, mis oleks olnud esteetiliselt ebakvaliteetne või tehnilise rikkega, me nii öelda rajalt maha ei ole me tõstnud," sõnas Rand.

Ülihindadega taksode teemal ütles Rand, et neile on tulnud kaebusi inimestelt, kes on sõitnud ootamatu hinnaga vedajaga ning hiljem leppinud kokku soodushinnas.

"Kui taksol ei ole võimalik välja trükkida arvet, ei pea klient selle sõidu eest tasuma. Teine teema on selles, et tavaliselt ei ole neil ülihindadega taksodel tegelikult ka tegevusluba, mis tähendab, et MUPOsse kaevates võetakse sõitja vastutusele ning saab hakata oma raha tagasi nõudma," sõnas Rand.