Tunamullu oli ettevõtte kahjum natuke üle poole miljoni euro ning kaks varasemat aastat ulatas ettevõtte kahjum 1,7 miljoni euroni, selgub ettevõtte majandusaasta aruandeid uurides.

Ettevõtte käive oli möödunud aastal 4,6 miljonit eurot, millest eksport moodustas ligi 90 protsenti. Investeeringuid tehti 97 000 euro eest ning need olid aruande järgi seotud sadama kasutamisvõimaluste arendamistega.

Kuigi viimased majandusaastad on ettevõte lõpetanud kahjumis, siis Loksa Laevatehase juhatuse liige Maksim Akulistõi sõnul on ettevõtte tänavused majandustulemused head ning üheksa kuu tulemused näitavad puhaskasumit.

Akulistõi sõnul on Loksa sadam ja sellega seotud kinnistud ja hooned müügil alates suve algusest ning potentsiaalse ostjana nähakse ekspordi suunitlusega logistika- või tööstusettevõtet, kes vajaks tootmiseks, toodangu komplekteerimiseks või ladustamiseks suurt territooriumit ning sadamat ligipääsuks välisturgudele meretranspordi abil.

Kinnistuid müüakse ja vajadusel renditakse nii koos kui ka eraldi. Akulistõi kinnitas Ärilehele, et müügi- või pikaajalise rentniku otsimise protsess ei häiri sadama tegevust.

Maksuvõlg puudub

Loksa Laevatehase põhitegevuseks oli kuni 2014. aasta lõpuni suuremahuliste metallkonstruktsioonide valmistamine allhankijana, sealhulgas erinevate laevaosade valmistamine Euroopa laevaehituse tarbeks.

Alates 2012. aastast rendib kontsern välja osa oma ruume metalltoodete tootmiseks ja töötlemiseks. Mullu alustas kontsern ka puitmaterjalide vahendustegevusega.

Ettevõttes töötas mullu 66 inimest ning nende tööjõukulud olid 1,4 miljonit eurot. Maksuvõlg ettevõttel puudub.

Loksa sadam on müügis 2,5 miljoni euroga. Lisaks on müügil kümmekond Loksa sadamaga seotud hoonet ja maatükki, mille hind on kas 1,5 või 2,5 miljonit eurot. Müügil on ka üks büroohoone, millel on hinnaks 300 000 eurot.

Loksa sadama koosseisu kuuluvad kuulutuse järgi viis kaid kogupikkusega 587 meetrit (sügavused kaide ääres kuni 5,5 meetrit); praamide bassein, mis on 55 meetrit pikk ja 25 meetrit lai ning sadama kraanad: 100-tonnine pukk kraana (kraana liigub üle praamide basseini) ja 10-tonnised ja 20-tonnised portaalkraanad.