“Tarbijate ostujõu kasv on olnud märgatav ning kogu sissetulek ei kulu toidule ja pangalaenule,” nentis Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp nädala alguses, andes pidulikult teada kontserni üheksa kuu kasumi 60%-lisest kasvust. Müügitulu suurenes seejuures 41%.

Edukas aasta on andnud kontserni juhtidele julgust tulla välja ambitsioonika plaaniga rajada Baltimaadesse 15 kauplusest koosnev ilupoodide kett, mis lubab olla esindatud vaid suurtes kaubanduskeskustes ja pöörata senisest rohkem tähelepanu meestele.

Järgmisel aastal ei avata mitte ainult uut Selveri kauplust Põlvas, vaid proovitakse kätt ka Läti turul. Räägitud on ka uutest autokauplustest Eestis, Lätis ja Leedus.

Kuna inimesed küsivad muudkui palka juurde ning kiire hinnatõusu üle kurtmisest hoolimata ostetakse aina rohkem, jääb kaupmeestele soovida vaid edu ja loovaid ideid, kuidas hetkeolukorrast maksimum võtta.