"Oleme liidu juhi Lola Tehveri täna avaldatud vaid kriitikat täis kirjast meie suunal üllatunud. Seda enam, et eelmisel nädalal oli Nordic Aviationi meeskonna esindajate ja Lola Tehveri vahel edukas ja meeldiv kohtumine, kus sai antud väga põhjalik ülevaade meie korraldatud Nordica visuaalse brändiidentiteedi konkursist, selle korralduspoolest ja tingimustest," kommenteeris NAGi pressiesindaja Liis Veersalu.

"Oma sõnade kohaselt jäi Lola Tehver meie põhjendustega siis igati rahule ning jagas põgusaid soovitusi tulevikuks, mida kindlasti kuulda võtame. Seda arvesse võttes oli Lola Tehveri poolne avalik hävitav kriitika meedias ootamatu," lisas Veersalu.

Nordica visuaalse brändiidentiteedi konkursi korraldamisega sooviti Veersalu sõnul anda võimalikult paljudele Eesti loovagentuuridele võimaluse mõelda kaasa ja panustada uue lennufirma Nordica arengusse, mistõttu ei korraldatud tasustatud konkurssi väga kitsas ringis.

"Nordica brändikonkursil osalemine oli kõigile vabatahtlik ning meiepoolne kommunikatsioon osalejate suunal ülipõhjalik – kohtusime iga agentuuriga eraldi, soovides nii anda kõigile põhjaliku ülevaate meie ettevõttest, põhjendada ära konkursi korralduspool, alustada diskussiooni arendatava Nordica brändi osas ning tutvuda potentsiaalsete uute partneritega," selgitas Veersalu.

Suhted iga agentuuriga konkursi korraldamise ajal olid Veersalu kinnitusel väga head. "Vastasime kõigile tekkinud täiendavatele küsimustele ning agentuurid olid saadud lähteülesande, väga põhjaliku suulise briifi ja tagasiside eest tänulikud. Seetõttu ei saa salatsemisest või konkursi läbipaistmatusest juttugi olla ning selle Lola Tehveri väite lükkame otsustavalt ümber," rõhutas ta.

Konkursi lähteülesande või osalenud agentuuride nimesid pole Veersalu kinnitusel neilt otse aga keegi küsinud ning seetõttu ei mõisteta ka kriitikat selle suunal.

Veersalu lisas oma vastuse lõpus veel:

Oleme kõigile konkursil vabatahtlikult osalenud 12 agentuurile siiralt tänulikud nende suure pühendumise ning väga heade loovtööde esitamise eest. Tänutäheks said kõik tasuta Nordica korraldatavate lendude lennupileteid ning kahe agentuuriga – Optimist ja Idea – sai sõlmitud ka pikaajaline koostööleping.

Korraldatud Nordica visuaalse brändiidentiteedi konkurss oli igati edukas ja tõi väga hea tulemuse. Konkursi võitnud agentuuri Optimist töö sai meie meeskonnas ülekaaluka toetuse, ületades teisi osalenud töid mäekõrguselt. Seetõttu polnud vajadust kaasata ka lisaeksperte. Seda sai Lola Tehverile ka nii näidatud kui tõestatud. Lõpliku otsuse uue Nordica brändi visuaalse identiteedi osas tegi ja kinnitas Nordic Aviationi juhatus.

Nordica uus visuaalne brändiidentiteet on ennast juba ka tõestamas – eile maandus Tallinnas meie esimene värskes Nordica värvikuues lennuk. Nordica kaubamärgile üleüldiselt oleme üle minemas juba käesoleva nädala kolmapäeval, 30. märtsil.