Kõik kolm teed on säilitusainetevabad ega sisalda kunstlikke värvaineid, teatas Coca-Cola esindus.

„Eesti tarbijad on jäätee ja Nestea väga soojalt vastu võtnud. Nestea on 60-protsendise turuosaga turuliider kogu Baltikumis,“ rääkis Kristi Männik, Coca-Cola Balti Jookide AS-i tootejuht.

„Otsustasime lisaks juba müügis olevatele Nestea virsiku- ja sidrunimaitselistele jääteedele tuua turule uue jääteede sarja, sest järjest rohkem inimesi peab oluliseks head enesetunnet ning tervislikku toitumist. NESTEA Vitao teed lubavad ühtaegu nii maitsvalt janu kustutada kui ka oma tervise eest hoolitseda,“ ütles Männik.

Jäätee osakaal Eesti mittealkohoolsete jookide turul kasvab kiiresti (ACNielsen, 2007 andmed). Möödunud aastal müüdi Eestis 8,9 miljonit liitrit jääteed. NESTEA on Eestis jääteede turuliider 72-protsendilise turuosaga.

The Coca-Cola Company turustab Eestis järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Bonaqua, Schweppes, Linnuse kali, limonaad Mulinaad, spordijook Powerade, energiajook Burn, Nestea jääteed, Cappy mahlasari ning Cappy Ice Fruit mahlajoogid.