20.10.2011, 10:56
Nestle müügiedu tõusis tänu Aasia maiasmokkadele
FOTO:
Maailma suurim toiduainetekontsern Nestle tõstis käesoleva aasta müügikasvu prognoosi väljavaadet. Suurimat müügiedu saavutas ettevõte uutel, Aasia, Aafrika ja Okeaania turgudel, vahendas BBC.
Prognoosi muutmist tingis magusatootja esimese üheksa kuu esmaprognoosist paremad tulemused.
Nestle müük tõusis ajavahemikus jaanuarist-septembrini võrreldes eelmise aasta sama ajaga 7,3% rohkem. Suurenenud müügikasvu põhjuseks peetakse hinna ja tarbimise tõusu uutel turgudel.
Euroopas kasvasid kontserni müügitulemused võrreldes eelmise aasta sama ajaga 3,8%, Ameerikas 5,6% ning uutel turgudel nagu Aasia, Okeaania ja Aafrika 11,7% võrra.