Kui algselt alustas pank 17 töötaja ja ühe kontoriga ning pakkus teenuseid vaid korporatiivklientidele, siis tänaseks on Nordeal 17 teeninduspunkti ning erinevad pangateenused nii jae- kui korporatiivklientidele. Samuti töötab täna pangas pea 20 korda rohkem inimesi kui tegevuse alguspäevil. Arengupotentsiaali tõttu on Nordea Eesti osatähtsus kogu grupis üha suurenemas, mida peegeldab ka mullune 37 protsendine bilansimahu kasv, mis oli suurem kui Nordea kontsernis tervikuna, teatas pank.

Nordea Panga juhataja Vahur Krafti sõnul on 12 tegevusaastat panga jaoks väärikas vanus. "Viimastel aastatel oleme jõudsalt kasvanud ja arenenud ning kinnitanud oma positsiooni Eesti pangandusmaastikul. Põhjamaade suurima finantskontserni osana oleme valmis klientidele pakkuma igakülgseid ja kvaliteetseid pangatooteid ja -teenuseid, samas oleme jõudnud aega, mil tuleb ületada mõningad kasvuraskused ning läbida küpsemise faas. Järgnevate aastate eesmärkideks ongi tõsta valmisolekut jätkuva arengu ning väliskeskkonna muutustega kaasaskäimiseks," märkis Kraft.

Nordea Eesti kasvas välja 1995. aastal tegevust alustanud Merita Pangast.