Nordea Liising säilitas kolmandat aastat järjest turuliidri rolli uute liisingkrediitide väljastamisel. Esimeses kvartalis anti klientidele välja uusi liising- ja faktooringkrediite kogumahus 60 miljonit eurot kasvades aastaga enam kui 117 protsenti. Märkimisväärne uusmüügimaht on toonud Nordea liisingfirmale Eestis 35 protsendise turuosa.

Positiivsed arengud uute krediitide väljastamisel on ühena vähestest turuosalistest kasvule pööranud ka Nordea Liisingu krediidiportfelli. Esimeses kvartalis suurenes Nordea Liisingu liisingportfelli 3,1% võrra 370 miljoni euroni. Märtsikuus möödus Nordea Liising vallasvarade liisinguturul konkurentidest, tõustes teisele positsioonile turuosaga 22,8 protsenti.

„On selgelt näha, et meie poolt nii enne majanduskriisi kui ka selle ajal eristuv äristrateegia on jätkusuutlik ja ennast ära tasunud. Oleme teiste turuosalistega võrreldes olnud aktiivsemad ja tasakaalukamad. Samuti on orienteeritus pikaajalistele ja usaldusväärsetele kliendisuhetele leidnud üha enam poolehoidu Eesti inimeste ja ettevõtete hulgas ning selle üle on mul siiralt väga hea meel,“ selgitas Nordea Liisingu juhatuse esimees Silver Kuus.