Alates tänasest on Stockmann MasterCard saadaval ka Eestis, teatas Nordea Pank Eesti.
Nordea Pank Eesti juhataja Vahur Krafti sõnul on Nordea Soome ja Stockmann teinud koostööd enam kui 10 aastat. Seoses Stockmann MasterCardiga on koostöö laienenud ka Eestisse ja Lätti. „Tänases muutunud majanduskeskkonnas on koostöö ja jõudude ühendamine väga oluline. Ennekõike võidavad sellest loomulikult kliendid,” ütles Kraft.

Nordea Panga, Stockmanni ja MasterCardi vahelise koostööprojekti eesmärk on luua sünergia kahe kontserni kliendiprogrammi vahel, tuues turule kliendisuhtel põhinev rahvusvaheline krediitkaart. Kaart toimib oma funktsionaalsuselt klassikalise MasterCard krediitkaardina, mida saab igapäevaselt kasutada ka väljaspool Stockmanni.

„Koostööprojekti peamiseks tugevuseks peame kahe suure kontserni oskusteabe ühendamist. Tõime kokku Stockmanni üle 20 aasta pikkuse traditsioonidega kliendiprogrammi ning Nordea panga krediidivõime ja kaardihalduse kogemused. Usun, et suudame pakkuda rahvusvahelise krediitkaardiga oma klientidele rohkem lisaväärtust ning peame seda ainulaadset koostööprojekti loomulikuks osaks meie kliendiprogrammi arendustegevusest,“ märkis Stockmanni kaubamaja juhataja Marge Türner.

Stockmanni ja Nordea Panga ühise krediitkaardi unikaalsus peitub selle kasutatavuses rahvusvahelisel tasandil ning lisaväärtuste paketis. Kaardil säilivad kõik Stockmanni püsikliendi soodustused, millele lisanduvad veel spetsiaalsed Stockamanni MasterCardi soodustused ja Nordea Panga kuldtaseme hinnad ning soodustused. Stockmanni ja Nordea ühiskaardi saamiseks ei ole klientidel tarvis omada Nordea Pangas arvelduskontot. Kompaktne toode võimaldab vähendada erinevate kaartide arvu inimeste rahakotis.

Kokku on Stockmannil 1, 6 miljonit klienti, kellest pea pooled kasutavad täna Stockmanni kliendi krediitkaarti. Nordea Pangal on Põhjamaades krediitkaartide tootekategoorias suur turuosa ning aastatepikkune kogemus.

Nordea Pank Eesti kuulub Põhjamaade suurimasse finantskontserni. Nordea visiooniks on olla Põhjamaade juhtiv pank, mida tuntakse heade töötajate ja suurepärase klientidele ning aktsionäridele loodava väärtuse järgi. Nordeal on umbes 10 miljonit klienti, ligi 1400 harukontorit ja 5,1 miljoni e-kliendiga juhtiv positsioon internetipanganduses. Nordea aktsia on noteeritud Nasdaq OMX Nordicu börsidel Stockholmis, Helsingis ja Kopenhaagenis.