"Konkursi võitnud Optimisti, nagu kõigi teiste meie konkursil osalenud agentuuride esialgsed loovlahendused laekusid meile nende vabast tahtest ja tasuta. Edasi jätkub Optimistiga koostöö juba lepingu alusel ning tehtud tööde ja teenuste eest ka tasume. Esialgset pakutud loovlahendust tuleb edasi arendada ja üheks esimeseks ülesandeks saab kohe ka CVI (corporate visual identity ehk firma visuaalne identiteet - toim.) koostamine," selgitas Nordica pressiesindaja Liis Veersalu.

"Uue brändi maksumusest on hetkel aga keeruline rääkida, sest enamus selle protsessi etappe on alles teostamata ja materjalid tootmata. Praeguseks me raha sellele veel kulutanud ei ole. Kahtlemata saab aga lennukite kleepimine-värvimine olema üks kulukamaid nüansse selle protsessi juures," lisas Veersalu.

Uute lennukite ehk kolme CRJ900 värvimisega alustatakse juba järgmisel nädalal.

Ettevõte plaanib uue kaubamärgi võtta kasutusele selle kuu lõpus.