2020. aasta lõpuks peaks Regional Jeti lennukipark koosnema seega koguni 28 lennukist, sest lisaks seitsmele uuele Embraerile opereerib ettevõte 9 ATR-i turbopropellerlennukit, mis teenindavad SAS-i ja 12 Bombardieri CRJ reaktiivlennukit, mis lendavad teisi välisliine, sh teenindavad üht emafirmat, poolakate LOT-i liine. Uued Embraerid pannakse sõitma samuti LOT-i liinidele. Uued lennukid liisib Regional Jet otse kahelt liisingufirmalt.

Regional Jeti juht Jan Palmer rõhutas, et Xfly nimega ja lennukipargi laienemisega ei loo nad uut kommertslennufirmat (st ise nad endiselt näiteks pileteid ei müü), vaid ettevõte jääb endiselt tellimuslende tegema.

Tulenevalt lennukipargi suurenemisest sõlmis Xfly eelmisel nädalal Tallinna Lennujaamaga ka kokkuleppe, mille järgi kavandatakse lennujaama 2300 m² suurust lennukite hooldusangaari. Uus hoone kerkib lennurajast põhja poole ning see hakkab mahutama kuni ühe Airbus 321-suuruse lennuki. Palmer märkis, et Tallinn on ettevõttele kodubaas ja Eesti lennufirmana soovitakse just siin luua uusi ning kõrge kvalifikatsiooniga töökohti.

Regional Jeti omanikuks 51% ulatuses on Eesti riigile kuuluv Nordic Aviation Group AS ja 49 protsendilise osalusega Poola lennufirma LOT. 2019. aasta majandustulemusi firma veel ei avaldanud, kuid Palmeri sõnul teenitakse väikest kasumit. 2018. aastal jäi Regional Jet 40 000 euroga miinusesse.


Selline näeks uue brändi kujundus välja lennukil. Nii suurelt tõenäoliselt Xfly logo küll kasutama ei hakata, sest firma jääb ikkagi vaid teiste lennukompaniide teenindajaks.