Oleme arendanud internetitegevust alates 1995. aastast ega ole kunagi kurssi muutnud," tsiteeris Kauppalehti Schibstedi kontserni juhi Kjell Aamoti sõnu.

Schibstedi börsikurss on kukkunud koos dot-com-vaimustuse vaibumisega. Kui kahe aasta eest maksis kontserni aktsia ligi sada krooni ja aasta tagasi üle 2000 krooni, siis nüüdseks on kurss kukkunud taas alla saja Norra krooni.

"Probleem on rahvusvahelises trendis, mitte Schibstedi enese väärtuses," ütles Aamot.

Schibsted on Aamoti sõnul investeerinud uude meediasse ligi pool miljardit Norra krooni.

Schibsted on alustanud ka Metro-tüüpi tasuta lehtede tootmist. "20 minuuti" nimelist lehte antakse välja Ðveitsis ja Saksamaal.

Schibstedi fokuseeritus uuele meediale ei tule vajadusest olla modernne, vaid soovist hoida lugejaid, kinnitas Aamot. Lääne noored ei loe enam päevalehti, küll aga tasuta lehti, mille kaudu noored meelitatakse internetti ja mobiiliteenuseid kasutama.

"Me teeme lugejatest kaubamärgi ksutajad," ütles Aamot.