Novatours vabandab oma reisijatele tekkinud ebamugavuste pärast ning möönab, et tegemist oli kahetsusväärse juhtumiga. Avaldame Novatoursi pöördumise täies mahus:

"Eelmisel nädalavahetusel Eesti reisikorraldajate poolt organiseeritud Kreeta tšarterlennu hilinemise näol oli tegemist kahetsusväärse juhtumiga. Lennuoperaator SmartLynx Airlines teavitas Novatoursi laupäeval Kreeta lennuaja muutusest tehnilistel põhjustel. Lennuaja muutuse rotatsiooni tõttu kandusid hilinemised edasi Bulgaaria tellimuslendudele.

Me vabandame omalt poolt reisijatele tekkinud ebamugavuse pärast ning loodame siiralt, et kõik osapooled hoolitsesid klientide eest parimal võimalikul viisil. Reisijate heaolusse panustasid nii Novatoursi müügi- ja tootemeeskond, lennuosakond ja esindajad kohapeal. Samuti meie välispartnerid hotellide-, toitlustus- ja transpordisektoris lennu sihtriigis.

Novatours on alati tegutsenud kliendi huvides ja oleme püüdnud välja pakkuda võimalikult kiireid ja kliendile soodsaid lahendusi.

Paraku on avalikkust eksitanud üksikud väited, justkui kõik Novatoursi kliendid pole saanud vajalikku või piisavat infot ja abi. Kinnitame, et Novatours jagab lennufirma poolt edastatud infot koheselt nii partneritele kui ka klientidele. Lähtume oma kliendisuhtluses reeglist, et reisijatele saadetud info oleks võimalikult täpne. Selleks on tihti vaja kinnitusi lisaks lennupartnerile ka müügi ja lennundusosakonnalt, välispartneritelt, hotellidelt, toitlustus- ja transpordifirmadelt.

Tagame klientidele vajaliku hoole vastavalt lennunduses kehtivatele reeglitele ja nõuame seda ka oma koostööpartneritelt. Iga klient peab tutvuma enne reisi ostmist reisikorraldaja reisitingimusega ja kinnitama, et on nendega tutvunud. Sellest tulenevalt on nad kindlasti teadlikud, kuidas teavitada reisikorraldajat võimalikust teenuse puudustest või operatiivset lahendust vajavatest muredest.

Pikalt Kreeta ja Bulgaaria, Burgase lendu oodanud Novatoursi kliendid saavad lisaks reeglipärasele hoolitsusele (toitlustus ja majutus), tagasi ka ühe öö majutuse maksumuse. Kojusõitu oodanud klientidel pikendati majutust koos toitlustusega kuni väljalennuni.

Euroopa Liidus reguleerib reisijatele lennureisist mahajätmise ning lendude tühistamise või hilinemise eest antava hüvitise korda määrus (EÜ) nr 261/2004. Selle paragrahvis 7 on selgitatud, et määruses sätestatud kohustuste täitmine peab jääma lendu teostanud lennuettevõtjale ehk siinkohal SmartLynxile."