08.10.2011, 14:40
Olav Osolin: Facebooki fännid on kokku kogutud, nüüd tuleb nendega suhtlema hakata
FOTO:
Reklaamispetsialist Olav Osolini hinnagul sõltub see, kas digitaalkampaaniad on asendamas traditsioonilisi tele- ja printkampaaniaid, konkreetsest teenusest või tootest.
"Turundajates tekitavad alati konverentsidel vaimustust edulood, kus mõne reisibüroo või lennufirma turundusjuht teatab, et kogu nende turundus ongi tasuta ning seisneb e-mailide saatmises või Facebooki fännibaasiga opereerimises. Tegelikult on terve rida tooteid ja teenuseid, mida nii müüa ei saa," rääkis Osolin internetiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2011.
"Vana hea otsepost töötab väga hästi ka paberi peal," lisas Osolin, vahendas Best Marketing.