"Õllesummer on läbi aastate formaati vahetanud," ütles õlletootja A. Le Coq tegevjuht Tarmo Noop, lisades, et õllepeost on saanud meelelahutusüritus, millel pole õllega enam midagi väga pistmist.

"Ei ole enam vahet, kas tegu on õlle- või rokkmuusikafestivaliga," selgitas ta.

Ka Saku tänavu oma telgiga välja ei tule.

"Me otsustasime, et nii suure eelarvega seda programmi püsti ei pane," selgitas Saku turundusjuht Kadri Ärm.

Ta ütles, et on vestlustest korraldaja Marje Hansariga aru saanud, et Õllesummeri programm ise on piisavalt võimas ja paeluv ka ilma Saku telgita.

A. Le Coq sai oma telgi festivalil hoidmisest kahjumit.

"Tekkis küsimus, miks me nii kallist ja suurt miinust tootvat programmi toodame ja üleval peame," selgitas Noop.

Ta ei täpsustanud kahjumi suurust, kuid ütles, et tegu on seitsmekohalise numbriga.

Ärm ei öelnud, kas nende programm on teeninud kahjumit või kasumit.

"Fakt on see, er erinevatel aastatel oleme erinevate rahasummadega panustanud ja need summad pole väikesed," selgitas ta.

"Nende alade asemel on sel aastal kaks uut ala – Estrella lava läbilõikega eesti pop- ja rokkmuusikast ning Coca-Cola välirestoran, mis mahutab korraga kuni 700 külastajat. Nii Saku kui A Le Coq on oma toodanguga laialdaselt esindatud ning on endiselt meie suurimad koostööpartnerid," ütles Õllesummeri pressiesindaja Reno Hekkonens.