Kodumaisel õlleturul on murdeline aeg, oma jookidega tulevad järjest välja mitu väikest õlletootjat. Peale selle on loomisel väikepruulijate liit. Kauplused ja restoranidki ihuvad uuele ja huvitavale joogile hammast. Tundub, et mujal maailmas juba väga populaarne tootmisharu on siingi viimaks tuule tiibadesse saanud.

„USA-s oli 1970. aastatel kokku 60 pruulikoda. Täna on neid seal 3000 ringis. Usun, et oleme Eestis jõudnud just sinna, kust Ameerika alustas,” ütles Õllenaudi väikepruulikoja peremees Ilmar Räni. „Muutused on meil toimumas. Veel kümme aastat tagasi oli „euroremont” kõva sõna, mida kõik tahtsid. Nüüd vaadatakse sellele suures osas viltu – inimesed ihkavad isikupära,” lisas ta.

Loe edasi, kuidas riik soodustas väiketootjatele pandud nõudeid ja millised tootjad oma uued õlled veebruaris turule toovad.