Fotokaamerate keskmine müügihind oli 4200 krooni. 2005. aastal, mil Eestis müüdi 44 000 digitaalset fotoaparaati, oli Olympuse Eesti turuosa müügikoguse alusel 33% ning kaamera keskmiseks müügihinnaks orienteeruvalt 4000 krooni, teatas ettevõte.

GFK Marketing Services Baltics tarbe-elektroonika jaeuuringu järgi oli 6% müüdud digikaameratest kompaktkaameratest tunduvalt kallimad peegelkaamerad, mille osakaal rahalisele väärtusele tuginedes moodustas 20%.

2007. aasta prognoositav digikaamerate turumaht Eestis on hinnanguliselt 75 000 digikaamerat.

Käesoleva aasta märtsikuu jooksul on Olympus planeerinud uuendada kogu oma tootevalikut, millega seoses tuleb turule varasemast rohkem uusi Olympuse digikaameraid.

Olympuse eesmärgiks 2007. aastal on hoida kompaktkaamerate turuosa Eestis varasemate aastatega samal tasemel, kuid oluliselt suurendada Olympuse digitaalsete peegelkaamerate turuosa, mis on tingitud tarbijate jätkuvalt suureneva huviga peegelkaamerate ja fotograafia vastu.