Omniva juhatuse esimehe Ansi Arumeele sõnul usub Omniva nn. viimase miili automatiseeritud lahendustesse ning testib selle valdkonna paljutõotavaid innovaatilisi lahendusi. „Kodu juures olev pakikapp on uudne võimalus, kuidas jõuda klientidele lähedale ning pakkuda neile mugavat teenust, kus inimene ei oota pakki, vaid pakk inimest,“ ütles Arumeel. „Pakiautomaatide populaarsus kogu Baltikumis on end juba tõestanud, pakikapp oma kodulähedusega lisab sellele täiendava mugavusastme.“

Esimeses faasis hõlmab Omniva piloot piiratud aadressidele paigaldatud pakikappe Viljandis, kuhu hakatakse tooma koduaadressile kulleriga tellitud saadetisi. Samuti pannakse pakikappi ka piloodis osalevate aadresside postisaadetised (lihtkirjad, perioodika, otsepost), et klient saaks nii posti kui pakid kätte ühest kohast.

„Omniva on innovaatiline ettevõte ja testib mitmeid erinevaid lahendusi, mis võivad klientidele huvi pakkuda ning saadetiste kättetoimetamist lihtsustada. Pakikappide piloodi eesmärk on saada tagasisidet klientide valmiduse kohta teenust kasutada,“ märkis Arumeel.

Eelmisel aastal piloteeris Omniva Tallinnas Kakumäel pakkide kättetoimetamist Starshipi pakirobotitega.