Veskimeiter toob postituses välja, et nõudlus pakiautomaatide järele on hüppeliselt kasvanud ja viimase kuuga on kohale toimetatud üle 700 000 paki. „Ainuüksi homme, laupäeval toob üks suur internetikaubamaja meile kaheksa veoautot kaupa, kui tavaline märtsikuu kogus on üks auto. Aga selliseid kaupmehi on sadu. Olukorda ei paranda tõsiasi, et paljud postkontorid on suletud mitte meie soovist, vaid Eesti inimeste tervise säästmiseks ja neid tuhandeid pakke seal proovime suunata õigetesse kohtadesse, kus klientidel neid veidi parem oleks kätte saada. Ja paljud töötajad on haiguse kahtlusega koju saadetud, et viirus ei satuks sorteerimisekeskusesse," kirjeldas ta.

„Meil ei ole puhkepäevi ega pühasid ja me töötame kahes vahetuses iga päev. Mitte kodukontorist, vaid päriselt tööl ja klientide juures käies. 2600 Omniva töötajat. Ma saan aru meie klientide pahameelest, kui pakk on teel olnud kauem, kui te olete seda eeldanud. Mul on kahju, aga see on tänane reaalsus, mis ei ole tekkinud ei meie ega Teie tõttu. Kui kõik poed kinni pannakse, siis sellel on mõju."

Veskimeister lisas postitusse punktid, mida palub kaupa tellinud ja pakki ootavatel inimesel teha. Toome need välja täismahus:

  • Esiteks, kui Teil on pakiautomaati pakikutse SMS, siis palun minge sellele võimalikult kiiresti järele. See on ainus turvaline ja tervist säästev kanal praegu pakkide koheale toimetamiseks ja kui te võtate oma paki kiiresti välja, siis saab seda kasutada keegi teine. Ma väga tänan neid kliente, kes seda ka praeguseni on kiiresti teinud.
  • Teiseks - Klienditeenindusse on mõistlik helistada siis, kui pakk on Omniva käes olnud juba kauem kui kolm päeva. See helistamine ei kiirenda paki teekonda. Kui pakk on üle viie päeva teel olnud, siis on tegemist probleemiga ja seda tuleb lahendada. Me suudame teenindada päevad 3000 kõnet koos meie partneriga ja me ületame seda mahtu viimased 4 päeva. Palun siin Teilt mõistmist ja kannatlikkust.
  • Kolmandaks - Palun täitke ära oma eelistused minu.omniva.ee lehel, et me teaksime millistes kanalites te eelistate oma pakke kätte saada ja suudaksime vajadusel kiiremaks teenindamiseks neid alternatiivseid eelistus kasutada.
  • Neljandaks - kui te olete Omniva teenusega rahulolematud, siis palun ärge elage seda välja meie klienditeenindajate ja kullerite peal. Nemad pingutavad ausalt oma tööd teha iga päev ilma pühadeta oma tervise hinnaga samamoodi, kui teised eesliini töötajad. Mina vastutan selle eest.

Veskimeister ütles, et Omniva avab järgmisel nädalal neli täiendavat pakiväljastuspunkti Tallinnas: esmaspäeval Õismäel ja siis edasi Viimsis, Laagris ja Mustamäel.