„Aasia turud on jätkuvalt kiiresti arenevad ja selle piirkonna vastu tunnevad huvi paljud firmad. Eesti ettevõtte konkurentsieelis on meie valmidus paindlikult klientide pidevalt muutuvate vajadustega kohaneda ja kiiresti reageerida," ütles Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

Esialgu pakuti Hiina suunal ingliskeelset teeninduskeskkonda, kuid otsustati turul tõsisemalt kanda kinnitada, milleks loodi Hiina klientidele omakeelse online-keskkond ja palgati hiina keelt valdav tippspetsialist. "Samad tegevused ootavad Adcashi ees ka India turul,“ lisas Padovani.

Hiina on Adcashi jaoks kümnes ja India üheteistkümnes turg.

Adcash pakub internetireklaami platvormi e-teeninduse põhiselt oma värskelt uuendatud kodulehel www.adcash.com, kus klientidel on võimalik reaalajas jälgida reklaamide tulemusel tekkinud veebiliiklust või reklaamida enda teenust ja suhelda kliendihalduritega emakeeles.

Adcashi peakontor asub Tallinnas, harukontorid Sofias ja Queretaros. Adcash annab tööd kokku 48 inimesele Eestis, Bulgaarias ja Mehhikos.

Adcashi reklaamikliendid on ettevõtted Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Eestis, Mehhikos, Hiinas ja Indias. Adcash vahendab klientide reklaame 249 riiki .

Adcashi suuremad reklaamikliendid on online-mänge loovad ettevõtted, aga ka teised firmad, kes soovivad end võimalikult tulemuslikult reklaamida erinevatel veebilehtedel. Adcashi vahendusel jõuab klientide reklaam enam kui 80 000 veebilehele ja iga päev enam kui 90 miljoni unikaalse kasutajani.