Võiks pidada loogiliseks, et kui varem paljuski Rootsi kaudu kaupa tarninud Eesti haru peab nüüd väiksemate koguste tõttu kauba eest rohkem maksma, mõjub see omakorda lõpphinnale. Ent Onoffi Eesti turundusjuhi Liina Kivimäe sõnul selline loogika paika ei pea.

„Suur osa tarneid on tulnud kogu aeg Eestist – valge tehnika, telerid ja palju muud,” lausus Kivimägi. „Kõigi tarnete lokaliseerumine tähendab põhiliselt vaid suurt lisatööd tootejuhtidele uute kokkulepete sõlmimise näol.”

Kivimägi lubab, et tavatarbijale muutub nüüd kaup isegi soodsamaks. „Onoff on oma Eestis tegutsemise jooksul läbinud perioode, mil kõik kaubad on tulnud kohapealt, ja perioode, mil kõik on tulnud Rootsist – kliendi jaoks ei tähenda see muutus midagi ja on õigupoolest isegi soodsam,” sõnas Kivimägi. „Kõik garantiitööd tehakse kohapealsete tarnijate volitatud edasimüüjate poolt ja nii jääb ära osade kaupade edasi-tagasi saatmine, lisaks on kõik kaubad varustatud eestikeelsete originaaljuhenditega ja neid ei ole tarvis tõlkida Skandinaavia keeltest.”

Aktiivne raadiokampaania ja odavmüük pole Kivimäe sõnul samuti ellujäämisvõitlus, vaid tavapärane tegevus. „Meie kampaaniad on plaanipärane turundustegevus ning planeeritud ammu enne emafirma pankrotiavaldust,” selgitas Kivimägi.