?Tänavune Osturalli läks väga hästi ? kui veel nädala eest prognoosisime Osturalli külastajate arvuks veerand miljonit inimest, siis tegelikkuses oli Kaubamaja külastajaid ennustatust poole võrra rohkemgi, küündides viie päeva jooksul 380 000 inimeseni,? ütles Tallinna Kaubamaja AS-i juhatuse esimees Raul Puusepp.

Tallinna Kaubamaja külastas Osturalli ajal tavapärasest ligi kaks korda enam inimesi. Tartu Kaubamaja külastajate arv kasvas kampaania ajal kolmandiku võrra.

?Tulu kasv võrreldes eelmise kevadega oli ligi pooleteistkordne,? lausus Tallinna Kaubamaja AS-i ostudirektor Edward Köster. ?Kiidan väga ka meie partnereid Baltic Tours´i ja Linda Line´i, kel olid Osturalli ajal väljas head pakkumised.?

Spetsiaalselt Osturalliks varutud kauba hulgas olid esindatud kõik peamised tootegrupid: riided, jalanõud, kodukaubad, tehnikatooted, kosmeetikatooted, toidukaubad jne.

Kösteri sõnul müüdi Osturalli ajal näiteks üle kahe korra rohkem kotte ja kohvreid, matkajalatseid ja meestesärke ning heliplaate, kaubamärgiti kasvas üle kahe korra Villeroy & Boch´i, FCUK´i, WMFi ja Baltmani toodete müük.

Kaubamaja tänavukevadine Osturalli toimus juba 17.korda.