Rasmusson on seisukohal, et nimetatud määrus on vastuolus seadusega. Firma teatel kasutab kaebuse esitaja AS AVR Trans Marati 14 hoones asuvaid ruume õigusliku aluseta ja rendileping nendega on lõpetatud juba 1999. aastal.

Rasmusson märgib oma pressiteates ka, et AS AVR Trans kasutatavatel ruumidel ei Tallinna Linnavalitsuse poolt antud kasutusluba.

"Sihtotstarbeliselt Marati 14 hoonesse pääseb Marati tänava poolt värava kaudu. AS-i AVR Trans töötajatele, nende klientidele ja nende poolt kasutavatele sõidukitele ei ole tehtud takistusi pääsemiseks Marati 14 hoonesse nimetatud värava kaudu. Vaidlusalune Klaasi tänava teelõik ei olegi ette nähtud juurdepääsuks Marati 14 administratiivhoonele, tegemist on umbtänavaga," märgib OÜ Rasmusson.

Rasmussoni teatel läbib likvideeritav Klaasi tänava lõik läbib territooriumi, mida kasutab kasutusvalduse alusel OÜ Rasmusson. "Nimetatud teelõigul on teekate praktiliselt kulunud. Eriti talvel on tema läbimine sõiduautoga võimatu. Küll aga võimaldab see juurdepääsu pahatahtlikule ja kriminaalsele kontingendile, kes kasutavad teelõiku juurdepääsuks OÜ Rasmusson kaubaplatsidele ja -ladudele, et panna sealt toime vargusi. Nende ärahoidmiseks oleme sunnitud pidevalt kasutama turvafirmade täiendavat abi," märgib ettevõte.

Teelõigu likvideerimine ei riku firma arvates kellegi õigusi ega huve.

OÜ Rasmusson kuulub 100% aktsiaseltsile Logman Invest, kelle üheks omanikuks on Endel Siff. OÜ Rasmusson tegutseb Bekkeri Sadamas 1998. aastast ning on selle aja jooksul Bekkeri Sadama arendusse investeerinud üle 70 miljoni krooni.