?Arvestades, et eksport moodustab meie toodangust keskmiselt 90%, on meile rahvusvahelistel erialamessidel professionaalne osalemine äärmiselt tähtis. Osaleme iga-aastaselt 10-12 rahvusvahelisel toidumessil, sh Soomes, Venemaal, Belgias, Prantsusmaal, Tšehhis, Poolas, Rootsis, Hollandis, Hispaanias jne,? sõnas AS-i Paljassaare Kalatööstuse juhatuse esimees Mauno Leppik. ?Arvestades meie oskusi, kogemusi ja traditsioone, oleme Vichiunai Grupi siseselt kogu Skandinaaviasse suunatud müügitöö keskuseks,? lisas Leppik.

?Rootsi messile läheme tutvustama oma uut ja trendikat toodangut ? fileepulgad maitsestatud paneeringutes, portsjonpalad ja vormitud fileed, paneeritud köögiviljatooted ning loomulikult tainatooted uuest Vichiunai Nordicu tehasest ? pitsad, pannkoogid ja pelmeenid,? ütles AS-i Paljassaare Kalatööstuse Skandinaavia müügijuht Sven-Åke Eenla. ?Tahame leida uusi koostööpartnereid nii Skandinaavia HoReCa sektoris kui ka täiendavaid väljundeid jaekettide poolelt,? täiendas Eenla.

GastroNord on Põhja-Euroopa suurim HoReCa sektorile suunatud toidualane erialamess (hotellindus, restoranid, suurköögid, kiirtoitlustus, catering, hulgimüük jne).