"Ootasin väga, et Tallinna Sadam osaleks hankel ja loomulikult olen pettunud, et nad seda ei teinud. Tõsi, nad ütlesid juba enne hanke tähtaega meedias välja, et nad ei pruugi seda jõuda. Samas juulikuus kinnitasid nii juhtkond kui nõukogu, et nad teevad tööd ja osalevad kindlasti," rääkis Palo Ärilehele. "Minu soov oli, et igal juhul tekiks konkurents. Üks pakkuja meil nüüd on - me ei tea  veel millise tulemusega -  tema ju ei teadnud, kas talle tuleb hankele konkurente." 

Palo sõnul saab riigihankekomisjon teha otsuse alles kõigi dokumentide  läbivaatamisel, kas Vjatšeslav Leedole kuuluv firma Väinamere Liinid ka päriselt hanke võitjaks kvalifitseerub. Dokumentide läbitöötamiseks võib kuluda terve nädal.

Täna teatas majandusministeerium, et parvlaevade operaatorihankele laekus vaid üks pakkumine. Kui esitatud pakkumine ei kvalifitseeru, alustab MKM läbirääkimisi kõigi võimalike operaatoritega.

Avaliku liiniveo järgmise perioodi algusaeg on 1. oktoober 2016 ja lepingu kestvus on 10 aastat.

Loe pikemalt homsest Eesti Päevalehest.