Pärast seda, kui majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) oli parvlaevahanke võitjaks kuulutanud riigifirma Tallinna Sadama tütarfirmad, saatis rahandusministeerium (RM) MKM-ile jahmatava sisuga dokumendi. Nimelt alustas RM pärast otseläbirääkimistega hanke väljakuulutamist MKM-i tegevuse ja selle põhjendatuse kohta järelevalvemenetluse ja jõudis kokkuvõttes seisukohale, et kogu hankemenetlus tuleks kehtetuks tunnistada, sest MKM on rikkunud riigihangete seadust. See tähendaks ka Tallinna Sadama võidu tühistamist. Kuna aga tegemist on alles otsuse projektiga, on nüüd kõigil osapooltel, sealhulgas ka Tallinna Sadamal ja kaotajaks jäänud Väinamere Liinidel õigus viie päeva jooksul esitada oma vastuväited.

Majandus- ja taristuminister Urve Palo kinnitas, et nii tema isiklikult kui ka MKM tervikuna olid vaidlusteks valmis, ja arvas, et tõenäoliselt tuleb vaidlusi veel. Ühtlasi on Palo endiselt veendunud, et Väinamere Liinide pakkumine ei kvalifitseerunud. „Meie läheme oma plaaniga edasi ja Tallinna Sadam jätkab oma tööga [parvlaevade ehitushangete ettevalmistamise ja sõlmimisega – toim],” kinnitas Palo. „Ministeerium alla ei anna.” Palo viitas, et kõigil oli võimalik konkursil osaleda ja oma pakkumine teha: Tallinna Sadam ei teadnud, mida Leedo pakub, Leedo ei teadnud, mida Tallinna Sadam pakub. Mõlemad pakkusid oma hinna, teadmata, kes võidab. Nagu Palo viitas, on tegemist ainulaadse olukorraga. „Riik ei saa lubada, et korraldame parvlaevaliiklust ilma konkursita. Minu sõnum Leedole on: ole mees ja oska kaotada.”