"Chrysler grupi tooteportfell on viimasel ajal juba sihipäraselt laienenud ka odavamasse segmenti. Hindade osas üldiselt on järgmisel aastal kindlasti oodata väga häid eripakkumisi," rääkis Hyldahl arileht.ee-le.

Kuigi USA autotootja Chrysler on raskustes, ei ole automarki Eestisse toov Silberauto oma igapäevases koostöös autotootjaga muutusi märganud. "Kõik funktsioonid toimivad laitmatult," kinnitas Hyldahl.

Autode müügi- ja teenindusettevõtete Eesti liidu juhatuse esimees Jaak Uudla ütles täna Päevaleht Online`ile, et USA-s toodetavate sõidukite osakaal Eestis müüdavate autode seas on väga väike, jäädes hinnanguliselt alla viie protsendi turu kogumahust.

Kui peakski juhtuma, et Chrysler ja General Motors lähevad pankrotti, siis ilmselt ei tekitaks see tema sõnul Eesti autoturul erilist muudatust. Samas ei uskunud Uudla, et USA valitsus autotootjaid pankrotti laseb minna.

Silberauto turundusjuhi sõnul on Chrysler, Jeep ja Dodge on kõik pika ja kuulsusrikka ajalooga ning selgelt eristuvad kaubamärgid.

"Eesti autoturu mahumudelitest me ehk antud kontekstis tõepoolest ei räägi, kuid oma selge kuvandi tõttu ei saaks autoturgu nende kadumisel küll enam samaväärseks pidada. Eelmisel aastal 540 ja sel aastal üle 300 müüdud Chrysler grupi sõiduki peaks meie seisukohta selgelt kinnitama," lausus Hyldahl.

Sõiduautode jägmise aasta müügi osas tervikuna jäi Hyldahl pigem pessimistlikuks. "Kiirele tõusule ei julge vist keegi lähiajal panustada. Ligikaudne prognoos langusele selle aasta võrdluses võiks jääda ehk 25 protsendi piirimaile," ütles Hyldahl.