"Leppisime kokku, et kolmapäeval on käigus veel kõik liinid, neljapäeval ja reedel aga sõidame seoses koolivaheaja algusega kümnel liinil," rääkis Mägi.

Tema sõnul on probleem reisijate jaoks selles, et teised bussifirmad ei saa liinilubasid automaatselt üle võtta, tuleb korraldada uus konkurss.

"Minu teada on konkurss juba välja kuulutatud, see üleminekuaeg ei tohiks olla väga pikk," kinnitas ta.

Tallinna linnakohus kuulutas ligi kolmandikku Eesti kaugbussiliinidest teenindava Eesti Bussi pankroti maksuameti taotlusel välja 3. märtsil.

Eesti Buss võlgneb koos viivistega maksuametile umbes 15 miljonit krooni, suuremate võlausaldajate hulka kuulub kunagine Läti Investeerimispank, praegune Merita enam kui seitsme miljoni krooniga.

Kokku on ettevõttel bilansi järgi võlgasid 61 miljonit krooni, vara aga umbes 40 miljoni krooni eest. Tegelik vara väärtus selgub Mägi sõnul nende müügi käigus.

Kuna Eesti Bussile enam kinnisvara ei kuulu, pole võlausaldajatel ilmselt pankrotipesast raha oodata. Taanist toodud ja nüüdseks viletsas seisukorras bussid on juba pankadele panditud või ei oma müügiväärtust.

Eesti Bussi võlausaldajad otsustavad firma edasise saatuse 31. märtsil toimuval koosolekul. Pärast liinilubade kaotamist ei ole ettevõtte saneerimine võimalik.