"Palgatõusu teemat peab praktikas väga täpselt käsitlema. Oleme kohanud lähiminevikus teema käsitlemist pigem loosungitena valimisvõitluses. Tegelikus elus on aga palga teema vägagi konkreetse ettevõtte keskne. Ka meie turul määravad palgatingimused oskused ja efektiivne ning tulemuslik kultuur. Konkreetse ettevõtte jaoks head töötajat peab hoidma," on Rehe veendunud.

Pikaajalise töökogemusega töötaja on odavam, kui uute töötajate pidev koolitamine. "Panganduse klienditeeninduses on oma pikaajaline suhtehaldur suur väärtus kliendile. Tunnustame pangas seepärast ka staaži ning täname oma pikaajalisi kolleege lisaks käepigistustele ka rahaliselt," räägib Rehe.

Tulemuslikkus nõuab juhilt vastavate boonuste kogumist ja väljamaksmist. "Õiglane ja läbipaistev palgapoliitika toetab terve organisatsiooni loomist ja püsimajäämist," on ta kindel.

Danske Bankis prognoosib Rehe personalikulude kasvu. Seda kahe mõjuri tulemusena.

"Palk on oluline, kuid inimeste sissetulekut ja rahulolu mõjutab veelgi rohkem kogutasu pakett, mida ta tööandja juurest saab. Näiteks 2013. aastast alates pakume oma töötajatele tööandjapensioni. Liitudes selle võimalusega, on töötajal võimalik mõjutada oma kogutasu," ütleb Rehe.

Palgatõus töötajale toimub eelkõige siis, kui inimene liigub ühelt ametikohalt teisele, keerukamale, suuremat pingutust ja vastutust nõudvale ametikohale.

"Palgamuudatusi teeme diferentseeritult. Arvestades inimese panust ja töösooritust. Hoiame ennast kursis palgatasemetega tööjõuturul ja teeme muudatusi, et oma inimesi hoida. Näiteks 2012. aastal kogesid pangas sellist muudatust ca 40% töötajatest," lisab pankur.