"Osturalli on selline kampaania, mille käigus me ei müü luksuskaupu, me müüme pigem soodsa hinnaga kaupu. Ma usun, et praeguses pingelises, jahenenud majanduskeskkonnas võib Osturalli olla just selline kampaania, mis inimesi ostma tõmbab, sest kaupu on võimalik saada soodsama hinnaga. Selles mõttes ma seda "peoks katku ajal" ei nimetaks. See on meie traditsiooniline kampaania ja see on alati populaarne olnud," ütles Parel arileht.ee-le.

Pareli sõnul pole Osturalli põhimõte muutunud. "Rõhk on siiski spetsiaalselt Osturalli tarbeks ostetud kaubal, mitte niivõrd vanade kaupade allahindlusel," selgitas Parel.

Majanduse jahtumine on asunud hindu mõjutama tarbijale soodsas suunas, omakorda muutub kaubavalik. "Tänasel päeval on kauba tarnijatelt häid pakkumisi tunduvalt lihtsam saada, kui selle ajal, mil osteti kõik ära, mis saada oli," märkis Parel.

Kui traditsiooniliselt on Kaubamaja Osturalli toimunud samal nädalal Stockmanni Hullude Päevade kampaaniaga, siis sel aastal valis Kaubamaja teise tee ning viib soodusmüügi kampaania läbi nädal aega varem.

Kuidas võiks see mõjutada Osturalli käivet või külastatavust ei taha Parel ennustada. "Me oleme seda püüdnud ennustada, aga ennustamine on selline tänamatu tegevus, et eks me näeme pärast kampaania lõppu, kas see on positiivne või pigem negatiivne," ütles Parel.

Sama meelt on Stockmanni direktor Marge Türner, kes ei soovi võrrelda Osturalli varasemale ajale nihutamise mõju Hulludele Päevadele. "Seda on näha siis kui kampaania on läbi, ette ennustama ei hakkaks," ütles Türner.

Miks Kaubamaja otsustas kampaaniaga nädala võrra varem alustada? "Sellel on omad põhjused, mis seonduvad osalt palgapäevadega, osaliselt sellega, et me lihtsalt varem alustame, nii et seekord leidsime, et see risk võiks ennast ära tasuda," nentis Parel.

Eelmisel aastal külastas Tallinna ja Tartu Kaubamaja Osturalli käigus rekordiliselt 400 000, kaupa müüdi kokku 52 miljoni krooni eest. Sellelgi aastal loodab Parel pigem kasvu. "Eks meil väikesed kasvu ootused on," sõnas ta.

Käibe suurenemist usub ka Stockmanni juht. "Hullud Päevad on olnud siiani alati edukamad eelmisest aastast. Usume, et ka sellel aastal," sõnas Türner.