11.10.2015, 14:30
Parvlaevade projekteerija: oleme poolakatega ja türklastega ehitanud varasemalt mitmeid sarnaseid laevu
Kuigi parvlaevade projekteerija Vincent Rudelle firmast LMG Marin rõhutab, et Eestile toodetavad neli jääklassiga parvlaeva on spetsiaalselt meie suursaarte ja mandri vaheliseks liikluseks projekteeritud, kinnitab ta, et nii Poola kui Türgi laevatehastega on LMG Marinil ka varasemast edukat koostööd ette näidata.
Vincent Rudelle'i sõnul külastab ta tehaseid vähemalt korra kuus ja nii Türgi Sefine tehase kui poolakate Remontowaga on tema firmal varasem kokkupuude. "Remontowaga koos oleme ehitanud 10 laeva, millest kuus on suhteliselt sarnased Eesti tellimusega. Türgi tehasega oleme koostööd teinud kolme laeva ehituses. Me teame, kuidas koos töötada ja kuidas anda laevad üle õigeaegselt."
Rudelle'i sõnul ei tasu imestada, et Türgi tehas on oma graafikust üle kuu aja ees. "Sefinel on erinev tootmistehnoloogia ning neil on ehk ka rohkem võimekust protsessi kiirendada (Sefine puhul on tegemist oluliselt väiksema tehasega kui Remontowa-toim.)."