AS MPDE ja AS Eesti Coca-Cola Joogid sõlmisid aasta alguses koostöölepingu, mille kohaselt sai Tallinna kesklinnas postimaja taga avatav meelelahutuskeskus Coca-Cola Plaza nime.

Kaks nädalat pärast avamist aga tegi keeleinspektsioon kino- ja meelelahutuskompleksile Coca-Cola Plaza ettekirjutuse, kuna hispaaniakeelne sõna "plaza" ei vasta keeleseaduse nõuetele. Keeleinspektsiooni ettekirjutuses nõuti võõrkeelse sõna demonteerimist.

Pärast ettekirjutust esitas AS Eesti Coca-Cola Joogid patendiametisse "plaza" kohta kaubamärgi taotluse, mille nad ka said.

Keeleinspektsiooni järelevalve juht Leho Klaser ütles ETAle, et kuigi inspektsiooni arvates on kobarkino esindusküljele paigaldatud kiri Coca-Cola Plaza reklaam, mis sisaldab üldtunnustatud kaubamärki Coca-Cola ja hispaaniakeelset sõna "plaza", oli inspektsioon sunnitud ettekirjutuse peatama.

Kesklinna vanema asetäitja Kaia Sarnet ütles ETAle, et kobarkino seinal oleva Coca-Cola Plaza kujundus on kooskõlastatud ning selle alusel on väljastatud ka reklaamiluba. Kuna kohe pärast kino avamist tekkis kinol keeleinspektsiooniga probleeme, ei andnud kesklinna valitsus kinole reklaamiluba rohkemaks kui kolmeks kuuks.

"Tänaseks on aga kõik lahenenud ning Tallinna kesklinna valitsuse poolt on Coca-Cola Plazale olemas luba aastaringseks reklaamiks," lisas Sarnet. Kokku maksab Coca-Cola Plaza aastas reklaami eest üle 200.000 krooni.