„Kuna kulu on päris suur, siis peame mingeid lahendusi leidma, aga 1. juuni saabudes pole meil plaanis hinnasilte välja vahetada ja põhimõtteline otsus on ka see, et hinnad kassas ja saalis on samad,” kinnitas Rimi turundusjuht Evelin Mägioja Eesti Päevalehele.

Mägioja sõnul pole kaupmeestel küllaldaselt infot, milliseid kaupu tuleb müügimaksuga maksustada ja milliseid mitte. Mägioja arvates on paratamatu, et kui mingist hetkest alates tuleb Tallinnas Rimi kauplustes teatud tooteid müügimaksu tõttu kallimalt müüma hakata, siis kerkivad samal ajal nende kaupade hinnad ka näiteks Valgas ja Pärnus.

„Me ei pea otstarbekaks tõsta hindu vaid ühes piirkonnas, sest üks häda on selles, et toodetel on kampaaniahinnad, ja kuna on ka ettepakendatud tooted, millele on hinna lisanud juba tootja, nagu näiteks mõned juustud või salatid, siis väga keeruline on asuda eristama Tallinna ja muu Eesti partiisid,” selgitas Mägioja.

Tallinna Kaubamaja juhataja Raul Puusepp ütles, et Kaubamajal tuleb Tallinna eelarvesse aastas maksta müügimaksuna umbes 30-40 miljonit krooni ning arvestades kaupmeeste kasumimarginaale, on see olemasoleva kahjumi kahekordistamine. Puusepp möönis, et müügimaks toob pikemas perspektiivis tarbijale kaasa hinnatõusu.