Kaasaegsel tehnoloogial põhineval liinil toodetavad mahlad on stabiilse kvaliteediga ja uudses, erilise tilgapüüdjaga korgiga pakendis.

Ösel investeeris oktoobri keskel turule jõudnud Aura mahlade projekti 31,5 miljonit krooni. Sellest 25,2 miljonit moodustab maailma suurimalt vedelate toidukaupade pakendamissüsteemide tarnijalt Tetra Pakilt ostetud liini maksumus ja paigaldus.

“Aurast peab saama üks Öseli tuntumaid kaubamärke ESVA ja Linnuse kalja kõrval,” märkis Öseli juhatuse liige Kuldar Leis. “Turule tulekuks on aeg väga hea, sest esiteks puudus Eestis seni tugev mahla kaubamärk ja teiseks on oodata turu kiiret kasvu.”

Esimestel nädalatel on Ösel müünud üle 150 000 liitri Aura mahla. “Start kujunes edukaks,” märkis Leis.

Öseli eesmärk on hõivata järgmise aasta lõpuks veerand Eesti mahlaturust. Lähikuudel jõuab Aura ka Läti ja Leedu kauplustesse, kus turuosa prognoosid 2001. aasta lõpuks on vastavalt 10 ja 8 protsenti.

Praegu saab osta Aura apelsini-, õuna- ja tomatimahla ning apelsini-virsiku- ja multinektarit. Tuleval aastal valik laieneb.

Aura mahl valmib Öseli tütarettevõtte AS Ösel Foodsi tehases, kus toodetakse veel kodumaiseid karastusjooke ning siidrit, ketðupit ja majoneesi. Ettevõte ise asub Tartumaal Reolas ja annab tööd 65le inimesele.

Ösel Foodsi selle aasta kümne kuu realiseerimise netokäive oli 64 miljonit krooni. Öseli grupi käive moodustas samal ajal kokku 138,8 miljonit krooni.