Peugeot Baltic tegevjuhi Rasmus Tali sõnul on püsiv müügiedu suur tunnustus Peugeot sõidukitele.

„Neli aastat kõigutamatult müügitabeli tipus püsida ei ole tihedas konkurentsis lihtne. See näitab, et Peugeot sõidukitega ning meie pakutava teenusega ollakse väga rahul," ütles Tali.

Peugeot on team sõnul tarbesõidukite arendamisega teinud palju tööd ning tulemuseks on töökindlad, ökonoomsete mootoritega ning väga funktsionaalsed tarbesõidukid, millele saab julgelt anda viieaastase ja 200 000 km pikkuse garantii.

"Madalad kütuse-ja ülalpidamiskulud, praktilisus ja kvaliteet on kindlasti Peugeot tarbesõidukite eelised. Lisaks on Peugeot’l suurim teenindusvõrk – 12 esindust üle Eesti,“ analüüsis Tali.

Tali hinnangul on müügiedus olulisel kohal ka tehnilised uuendused. „Praeguseks on kõik Peugeot’ uued mudelid saanud endale veelgi võimsamad Euro5 mootorid, mis on samas ühed säästlikumatest ning madalate hoolduskuludega. See muudab sõiduki ülalpidamise väga soodsaks,“ rääkis Tali.

Peugeot on alates 2009. aastast Eesti tarbesõidukite turul enimmüüdud mark. 2013. aasta kuue kuuga on Eestis registreeritud 1488 tarbesõidukit, millest 305 kandsid lõvi märki. Populaarseimad mudelid olid Peugeot Partner ja Boxer.

Peugeot tarbesõidukeid on varem hinnatud ka Euroopa Aasta Kaubiku tiitliga.