Kaubamaja turundusspetsialist Reet Aia rääkis Delfile, et kokku sobitamine palgapäevadega oli vaid üks nüanss kampaania toimumise aja valimisel.

"Ega nädal aega varem poleks seda ilmselt tõesti korraldanud, kellelgi poleks ju siis raha," ütles ta. Juuni lõpus oleks traditsioonilist ostuööd juba sellepärastki mõttetu pidada, et see on pikkade pühade aeg.

Kristiine Keskuse turundusjuht Kaidi Laur tunnistas samuti, et ka nemad arvestasid sellega, et keskuse sünnipäeva sooduskampaania palkade laekumisega ühtiks, kuid aja valikuks olid ka organisatoorsed põhjused: "Nii suures organisatsioonis võib korraldamine keeruline olla."

Küsimusele, kas kampaaniat sai ka selle järgi sätitud, et Kaubamaja ja Viru Keskuse ostuöö toimub samal nädalavahetusel, vastas Laur, et pigem panid viimased oma aja Kristiine järgi paika, sest Kristiinel oli juba tükk aega kuupäev paigas.

"Kogemuse on näidanud, et kui ühes kohas juba on soodustused, siis kandub inimeste ostuvalmidus üle ka teise poodi."