Ligi 300 000 eurone investeering tähendab, et Põltsamaa mahlad on nüüdsest uue mugavama korgiga. Mahlapakil on kõrgem ja suurem ava, mistõttu on jooki mugavam pakist välja kallata. Kui varasemalt tuli mahlapaki avamiseks eemaldada korgi eest ka foolium, siis nüüd fooliumit ei ole ning avamine on lihtsam.

„Uus korkimisseade on investeering Põltsamaa mahlade kvaliteeti. Mahlaturg on meile oluline, oleme kasvanud suuruselt Eesti teiseks mahlatootjaks,“ ütles Põltsamaa Felixi juht Anti Orav.

Kuigi Eesti mahlaturu maht 2012. aastal mõnevõrra langes, kasvas Põltsamaa Felixi mahlatoodete müük mullu 10%. Pai smuutisid ostsid Eesti tarbijad eelmise aastal isegi kaks korda enam ning tõusis ka 1-liitriste Põltsamaa mahlade müük. „See tulemus õigustas otsust loobuda 2-liitriste mahlapakkide mahusegmendist ja keskenduda kvaliteetsematele, 1-liitristele mahladele ning portsjonpakkidele,“ rääkis Orav.

Uue korgiga mahlad hakkavad kauplustesse jõudma järk-järgult. Need tunneb ära selle järgi, et kork on kõrgem ja pakendil vastav kleeps.

Lisaks tõi Põltsamaa Felix turule kolm uut nektarit: Eestis unikaalne punapeedi-jõhvika nektar, virsikunektar ja ananassinektrar.

Põltsamaa Felixile kuulub 13% Eesti mahlaturust. Erinevate tarbija-uuringute andmetel hindavad tarbijad Põltsamaa mahlades head maitset, eestimaisust, naturaalsust ja tervislikkust.

Põltsamaa Felix on kõige laiema toiduainete valikuga juhtiv toiduainetetootja Eestis, tootes ja turustades ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.