Statistikaameti värsketel andmetel vähenes jaemüük veebruaris mullusega võrreldes 18 protsenti. Ligi seitsmeprotsendine oli langus ka võrreldes jaanuariga, mil tulemus oli kallutatud veel eelmisest odavmüügist.

Ühelt poolt on hinnapeod igal teisel kalendrikuul kriisi ajal teretulnud, teisalt ähvardab see muuta tarbijad sõltuvaks. „Ostjad on muutunud allahindluste suhtes väga tundlikuks ja sellest tulenevalt toimub aastas ka rohkem suuri allahindlusi,” nendib Kristiine kaubanduskeskuse turundusjuht Kaidi Laur. Tema sõ­nul hõlmab algav kampaania pea kõiki 130 poodi.

Arvatavasti seisneb kaubamajade suurim ülesanne eelkõige uute majatarvete ja kodumasinate müügis, mille aastane langus oli 30%. Viimastel aastatel on kasvanud huvi elektroonika vastu, kinnitab Stockmanni direktor Marge Türner.