Kaubandustööstuskoja juhatuse liige Olav Kreen ütles Eesti Raadio uudistele, et  piimatööstused peavad arvestama üldise majandusruumiga, kus Eesti toimetab. "Kuna maailmaturul on tõusnud oluliselt piimatoodete hinnad, seal hulgas ka või hind, siis ma usun, et piimatööstused on huvitatud sellest, et oma toodangut võimalikult soodsalt müüa. Teiselt poolt ollakse seotud ka lepingutega Eesti kohalike kaubanduskettidega, mis ei lubagi nii kiiresti hinda tõsta," selgitas ta.

Ta usub siiski, et lepinguid koguste osas täidetakse ning arvab, et praegu on tekkinud mingi tühik seoses sellega, et viimastel päevadel on räägitud palju toidukaupade hinnatõusust, mis on tekitanud hetkeks ka natuke suuremat ostuhuvi.

Seda, et võid poodides saada pole kinnitas ka AS-i Tere tegevdirektor Ülo Kivine. "Jah,  võiga on tekkinud väike tühimik ja meile endale ka on tulnud see üllatusena," lausus ta. Kivine avaldas arvamust, et mitmed Eesti piimatööstused on suunanud oma varud mujale.

Seda, et Eesti tarbijad päris ilma võita jäävad, ta ei usu, kuid uuest hinnatõusust tarbijatel pääsu ei ole.