Kampaania on suunatud nii era- kui ka äritarbijatele. Energiatunneliga liitumise periood on 8. kuni 22. märtsini.

Tarbijatel tuleb kampaanias osalemiseks täita tasuta liitumisvorm Energiaturg.ee kodulehel. Kampaania lõppedes küsib sõltumatu energiaportaal elektrimüüjatelt pakkumised, aitab arvutada tarbija rahalise võidu uue lepingu sõlmimisel ja seejärel saab tarbija sõlmida portaali vahendusel elektrilepingu valitud müüjaga, vahendas BNS.

Energiaturg.ee tegevjuht Moonika Kukke täpsustas, et tarbijad ei ole kohustatud Energiatunneliga liitudes lepingut sõlmima. Mida suurem on liitunute hulk, seda suurem on tema sõnul tõenäosus on saada soodsam pakkumine.

„Selliseid kampaaniad on edukalt teinud pikalt avatud elektrituruga toimetanud riigid nagu Suurbritannia, Holland ja Belgia. Kampaaniates on koondunud tuhanded tarbijad, kes on saanud elektrimüüjatelt hea pakkumise ja säästnud sellega tuhandeid eurosid. Selline kampaania annab Eesti turul võimaluse ka väiksematele elektrimüüjatele ja teadvustab tarbijatele kuivõrd muutlikud võivad olla elektrimüüjate hinnapaketid,“ ütles Kukke.

Samuti saavad uue lahendusena tarbijad Energiaturg.ee abil lisaks elektrimüügifirmade hinnapakettide võrdlemisele sõlmida elektrilepingu otse portaalis. Reedese seisuga on portaaliga liitunud nii era- kui ka äritarbijate suunal elektrimüüja Elektrum Eesti OÜ ja äritarbijate suunal Elektrimüügi AS, teatas portaal.